måndag 27 maj 2013

vemodet

Hej.
Idag är det måndag. Vi plockar ihop utställningen. Det känns vemodigt. Och tråkigt. Och ledsamt. Och tomt. Såklart. Snart är det bara slutmiddagen kvar. Vidare Idag så ska jag rensa på min plats. Jobbigt. mycket skräp. Jag funderade på om detta sista inlägg skulle bli någon slags reflektion över mina år på Konstfack. Men kom fram till att det inte ska bli det. Jag ska kika på ateljelokal i veckan. Och bara fortsätta att skapa bilder, fortsätta bli inspirerad och förhoppningsvis inspirera. min bok, kommer som on demand print inom en snar framtid. var så säkra. detta meddelar jag på min hemsida. Tomtyve.se. Denna blogg kommer ligga uppe ett tag till. runt 2v. Sen ser den slutet. Tack alla som följt mitt projekt, alla som kommit och samtalat med mig på utställningen. alla mina klasskamrater och lärare.
Tack min kära fru och lilla dotter. ni är bäst!
TACK