onsdag 3 april 2013

form och flärd

Efter gårdagen så var jag trött. Trött och utmattad. Men idag har projektet börjat ta form. jag har gjort innehållssidan. Så som den ska se ut. Börjat med de andra texterna. Skickat in illustrationer till Lasso. Som jag är väldigt nöjd med. Jag ger prov på en av totalt fyra:
På innehållssidan vill jag åt det lite spretiga i  min stil, men ändå hitta en komposition som fungerar över uppslaget. Letar strukturen. Det är mycket man ska tänka på när det är tänkt för tryck.

Känner mig fortfarande besvärad av min otydlighet igår. Men tror det kommer ordna sig ju längre fram i processen jag kommer. Funderar på texten. tror de ska kännas som fragment av någonting större. Jag väntar fortfarande på en Limner Journal. Visst ja, jag har även skickat in skisser till rapporten idag. Produktivt pepp.